Hugo min Hugo<3

Jaa (*suck) de är något fel på Hugo. De är inte min gamla Hugo som är så fruktansvärt rolig att rida utan de är en annan, skumm, orolig, irriterad ponny man istället sitter på. Vi har igen aning om vad de är men vi tror att de är något med tänderna.

 

De började ju i Färgelanda då han i LA:1 stack iväg med mig och ruskade (24/7) på huvudet, fast då trodde vi ju att de var en fluga som han hade fått i örat. Men nu är de något annat han almänt stör sig på. Mamma ringde i morse till en vetrinär på Ale, Hon/Han tyckte att vi skulle filma när vi longerade han. Så de kommer att bli dagens uppgift. Så jag kanske slänger upp den på bloggen sen ;)

 

Följande frågor:

 

- Vad är de för fel på Hugo??


- Kommer de att lösa sig innan ridlägret eller blir de inget läger??




Kommentarer
Postat av: jenny

Vart ska du på ridläger? (A) :D

2011-07-14 @ 13:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0