Jag har...

... inget att göra! :o Så sjukt tråkigt har jag! jag bara väntar på att Malin ska sluta sitt sommarjobb som hon gör vid halv 2 2 typ, så jag kan få komma ut till stallet..
Gårdagens Ridpass blev en uteritt! Red på hacket som jag brukar göra nu för att spara på hans mungipor, eftersom att ena sidan av mulen är rosa så räcker det att jag har skrittat fram och han är helt röd där stackarn! Det är ja lixom inget sår i mungipan utan lite över.. Aja svårt att förklara!
Jag tänkte sätta mig och göra lite outfits om det skulle uppskattas? Fixar det nu och lägger in dom sedan :)
peace&love Jossan
jag och malins D-ponny Colt som jag fick hjälpa till att rida igenom för ett tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0