Längtar!

Jag länktar så otroligt mycket till falsterbo!! Kan knapt vänta till helgen ;) Jag ska åka med munkedals ridklubb ner tidigt på lördag morgon och kommer hem sent på söndag kväll. Det blir en helg full med hästar, tävlingar och shopping! Jag har satt ihop en liten "inköpslista" på vat jag skulle behöva där nere.
<3 Ett ländtäcke till Pepija
<3 marinblått shochemöle schabrak
<3 kanske en JW grimma till Pepija
<3 vita dressyr skydd
<3 Piké
<3 ev silver boots
<3 röda ridstrumpor ;)
<3 ev ett par roeckl ridhandskar
ja jag tror det var allt men det kommer nog bli lite fler saker!
Ska ni till falsterbo? I så fall vad ska ni köpa??
ha en bra dag!!
// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0