Mina svar från frågestunderna!

Nepp nu tycker jag det är dax att ta tag i frågestunden! Det blev ju ingen videoblogg i falsterbo:(
Så nu svarar jag på de frågor jag fick!:D
.
.1 Till Elin: vilken är din högsta % i Lc, Lb och La med Red Destiny ?? :)
Svar: Oj jag var tvungen att gå igenom mina protokoll! haha men i
Lätt:C 67%
Lätt:B 64%
LA har jag bara startat som cleround och kommer inte ihåg vad jag fick haha!
.
2. Tävlar du med Pepija?
Svar: Ja hon är den jag tävlar nu eftersom jag är för stor för Dessan;)
.
3. hur många rosetter har du? :)
Svar: 42st
.
4. Frågar till er alla nu,vilken är eran (alla svarar enskilt :D) favorit färg på DIN häst? :)
Svar: Hmm svårt men det måste nog bli marinblå!;)
.
5. Vilken är din/dina favorit tränare? :)
Svar: Gustaf Johansson och Cayenne ;)
.
6. Hur gammal är du?
Svar: Jag fyller 15 i år;)
.
5. Till Alla:Hur ofta hoppar ni i paddock/ridhus??I veckan asså,XD!!;)
Svar: Eftersom jag inte hopptävlar så hoppar jag när jag känner för det men max en gång i veckan! :)
.
Ja det var de frågor som jag har fått in Men ni vet väl att ni kan ställa frågor hela tiden;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0