min allrabästavän! ♥

Anonym om Läsarfråga!:
Vad är en bästavän för er och vem är eran bästa vän? :)

"Svar": Faktiskt en väldigt bra fråga som ni ska få MINA åsikter om!
En bästa vän för mig är någon som bara kliver in hos mig utan att knacka och bara kunna slappna av med mig och mina förälldrar, de är väldigt viktigt för mig att min bästis trivs hos mig med mina förälldrar!
Vi ska kunna småtjafsa över saker, det hör lixom till, man kan inte bara vara vänner hela tiden.
Min kompis ska känna sig trygg med mig och kunna prata med mig om ALLT, för DET är viktigt för mig! Att man kan prata om allt, om något är jobbigt eller om något är speciellt bra, det hade kännts så  sjukt bra för mig och veta, att min bästis litar på mig och vet att jag inte tjallar för någon annan eller vadsomhällst.
Det ska inte vara någon tävling om vem som får mest grejer eller försöka skryta om något för att få den andra avundsjuk, för jag vet så väl hur det känns att tryckas ner på det sättet. Utan man ska må bra med varandra, är man bara är ute efter att skryta om allt man fått eller göra den andra ledsen på något sätt, för då är det något som inte fungerar.
Det är något man får tänka på vad man säger och inte!
Jag hade tillexempel aldrig åkt till Falsterbo HS eller Göteborg HS osv, UTAN att fråga min bästis om hon vill följa med! Det finns inte för mig att försöka komma undan min bästis på NÅGOT sätt, whatsoever!
Visst att det kan vara skönt att vara utan varandra ibland, för att få längta lite efter varandra! Tillexampel Jag och Min allra bästa kompis Linnea, hon har ett hus i spanien där hon är ibland och när hon är där så längtar vi efter varandra (iaf jag) något så fruktansvärt, och då känner jag alltid såhär att vi klarar oss inte utan varandra, vi gör inte det!

Det är en bästa vän för mig! Och somsagt så är detta BARA mina åsikter och tankar!


Här har ni en sjukt snygg bild på mig och min bästa vän! Fan va negrar vi va btw!?
Love u ♥


// Jossan

Kommentarer
Postat av: Linnea

Riktig snygg rand jag har där med :o förresten får du följa med någon mer gång till Spanien! <3

puss! <3

2011-07-07 @ 10:33:48
URL: http://linneaochjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0