Dagen :D

Känslan av att vakna till sommarlovets första dag, är fantastiskt härlig ;) Man blir glad och taggad inför dagens händelser :D

Idag har jag solat :) Behövde faktiskt de då jag var likblek x) Men inte nu nej, nu är jag lite röd istället xD

Började med att rida Hugo idag blev en låååååång barbacka/skritt-tur ;) Vi red även ner till vattnet en stund och svalkade ponnisarnas hovar ;) På vägen hem drog Hugo till en lång bocksträcka och jag flög som en vante ;) Fast skillad som man är så sitter man kvar xD

Red även Mattis i paddocken :) Då han har plockat av sig alla sina skor -.- Natalie de bästa Mattsson hängde med och fotade :D Blev även någon bild på när Elin hoppar med Pepija ;)

Invigde mina nya MH-Byxor ;) Var de snygga ??

"Han försökte ställa sig men lyckades inte...

...istället kan man försöka på andra sätt"

Mattis !!!!!! du kaxar med helt fel person -.-

Dagens Fail-bild xD

"Ofta vi båda blinkar xD"


 


Kommentarer
Postat av: natalie

Vart är min favorit bild??!!!

2011-06-20 @ 22:58:48
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0