Frågestunden har ni väll inte glömt??

http://munkedalsryttarna.blogg.se/2011/june/fragestund.html

Glömm inte frågestunden, vill vill ha fler frågor, MÅNGA fler! Så nu ber vi er slänga in en fråga, det tar faktiskt inte så lång tid så snälla? :´)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haha, som sassan skrev så sov vi hos freja inatt, de blev en lång natt och jag är supertrött (trotts min stora platts i sängen)! Men kul de hade vi :D
Vesuv gick 30 minuter i ridhuset idag, och gud sikken ponny jag har, lkanske ska sattsa på div 2 dressyr till hösten? fast nä..
Han var iallafall jättefin, till en början lite stel men med några serpentiner och 8volter så var han superfin! Gjorde mycket skänkervikningar och öppnor/slutor för att få honom böjbar och avslappnad, gjorde detta i både skritt, trav och galopp vilket gick över förväntan i galoppen.
Tänk att för 1 år sedan kunde danna ponny inte ens gå i rätt form, och nu bara han gör allt detta som om han levt på det! Får rysningar av honom, min plutt!

// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0