Hej hopp i galopp ;)

Idag var det en chill dag i skolan, vi började inte fören 9.35 och hade då en halv matte lektion med vikarie ;) sedan fick vi ingen lärare till engelskan så då hadde vi 2 timmar ledigt till efter lunch då hade vi hemkunskap i ca 40 minuter med städning och glass:p hadde en 45 minuters rast till spanskan och då såg vi på film haha dagen har varit riktigt lungn!! Och nu blir det låååååång helg! härligt. Idag red jag Pippi och vi hoppade lite 1m kom vi upp på !! :D men när det blev oxer blev jag lite osäker men pippi hoppade allt;) vi hoppade en oxer på 75 kanske. Sedan så hade Jossan följt med sassa hem så hon fick rida pippi lite också och det såg riktigt bra ut!! Jag hoppas hon lägger upp lite bilder sedan. Även Ellen red pippi en liten stund. Imorgon ska jag ta det lite lungt ha sovmorgon och så. Sedan har jag lovat rida minerva lite åt Elin.S kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0