Hej!

Nu har jg precis ätit lite kvällsmat och jordgubbar mums! Tiigare var jag i stallet och tränade för Cayenne på klubben och jag fick provrida den nya paddocken! men den var väldigt lös så det var tungt för pippi att jobba i ;) så hon blev ganska fort trött. vi trände lite på galopp ökningar och så innför tävlngen i helgen. Det gick bra men jag tyckte att hon var lite stark så ja behövde reglera henne hela tien men det kan bero på att underlaget var så mjukt så hon inte riktigt orkade bära sig ordentligt? ;) Nu ska jag se klart på filmen starligth. I skolan var det ganska soft, hade läsning första lektionen sedan matte och då spelade vi spel;) sedan eng då var vi i datsalen sedan lunch och efter det hade vi mästarnar mästare och vårat lag vann! Klockan 1 var det muck show som var jätte bra!! haha!;) sedan slutade vi! I morgon blir det städning av skåpen och film så då är det också en softar dagXD och på fredag har vi kungsmarksjakten hela dagen och vi MÅSTE vinna i år igen x) Vi vann överlägset förra året med 101 poeng över 2:an och satte nytt skolrekord!! Haha skit kul!;) Kan ske att jag slänger upp bilderna från träningen i morgon och glömm nu inte finn 5 fel!!  eller var den för svår?? :) kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0