Hiss, diss och outfits!!

Här kommer ett "mode" och outfit inlägg.
Jag börjar med att slänga upp en outfitt:
1. shabrak från hv polo
2. piké från hv polo
3. kingsland väst
4. jhon witaker hjälm
5.ridbyxor från witaker
6.ridhandskar från roeckl
7.kingsland kofta
8.whitake benskydd

Glömm nu inte outfit tävlingen! Maila ditt bidrag till [email protected]  :)


här är lite snygga schabrak från lamicell Vilket är din favorit?
dessa nya shabrak från lamicell är dom inte snygga?????
jag fortsätter att hissa
Roeckl ridhandskar! Jag verkligen älskar dem!!!! Man får kanon grepp och hållbarheten är jätte bra. Dock så är dom ganska dyra ca 400kr men de är helt klart värda det priset enligt mig.
ja här kommer en STOR diss
till dessa kingsland ridhandskar. Jag köpte mina i sommras och jag tyckte de var jätte sköna och ville lägga lite mer pengar på ett par rejäla handskar. Men det tog kanske en månad innan dom började gå sönder!!! Finger topparna slets ut och gick hål i, ventilations hålen på ovansidan töjdes ut och blev stora hål och dessutom var det inget bra grepp! Jag använde bara handskarna när jag red dessutom alltså inte i stallet. Är det någon av er som har haft samma problem med dessa handskar?? eller har era hållt?? :) :) Detta är nog den enda sak som inte hållt hos kingsland dom har ju så bra kvalite annars!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0