Moorlands Totilas <3

Alltså jag vet inte vad ni tycker men jag kan inte se Totilas tillsammans med Matthias Rath :( De hör inte ihop enligt mig, de ska vara Edward Gal och Totilas ;) De är säkert jättefina tillsammans och så men jag gillar de inte :( De var Edwards häst (han ägde den ju inte men ni fattar) och jag tycker att de ska förbli Edward häst (han ägde den ju inte men ni fattar). Han kämpade och vann med 92% och sen blir hästen såld ??!!!! nejnejnej stackars Edward :( Att köpa en häst för 10-15 miljoner dollar som vann med över 92%, herregud !!!!! Men detta betyder ju inte att Matthias kommer att rida med samma procent som Edward..... Hur ska detta sluta ??!!

Vem tycker du ska rida Totilas ??


Edward och Totilas


Matthias och Totilas




Kommentarer
Postat av: lollofloris

Klart Edward!! ;)

2011-07-15 @ 17:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0