nyfikna?

har ni varit nyfikna på resultatet från dagens tävling? Det kommer här:
Förklass: Pippi var super fin som hon brukar vara på tävling ;) Jag gjorde min bästa och första lätt:b runda ;) och jag fick 63% men procenten lån ganska lågt. Jag slutade på en fjärde plats av 40 st!!!!! Jag är jätte nöjd!!! den som vann hade 65% alltså 2% mer än mig!! Jag låg igentligen delad trea men jag hade ett poeng lägre på helheten än den som blev trea men men jag är jättenöjd, så då var ett av mina mål avklarade haha;)
lagklass: Jag blev lite okonsentrerad och pippi tappade bjudningen och blev "springig" så jag gjorde en mycket sämre runda men fick 60% så det var bra fast jag var väldigt besviken efter för det kändes som det skulle gå mycket bättre om jag hade koncentrerat mig bättre. De andra i laget red på 54% och 61% så det blev ingen placering med laget :( vi slutade 7 av 6 placerade sammanlagt i hela cupen.
nu är jag jätte trött så bilder får ni i morgon!:)
kram Elin

Kommentarer
Postat av: Carolina

Gissa i våran "finn fem fel" och du kan vinna en länkning!

2011-06-14 @ 13:48:02
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0