Packat och fixat

Kom nyss hem från stallet. Idag fick pippi vila upp sig inför i morgon medans jag putsade och fixade iordning alla sker. Sadeln skulle putsas, saker packas och pippi tvättas... ja jag har haft fullt upp. Nathalie red Dessan (Nathalie brukar rida Dessan 3-4 ggr i veckan nu när det är lite svårt hör mig att hinna rida och pga att jag är lite för lååång för att jobba henne ordentligt i dressyren) Gänns ganska bra inför i morgon förutom att en lagmedlemens häst har blivt halt!!! Men vi vick en reserv så det ska nog bli bra hoppas jag. sassa ska med i morgon och hjälpa mig knoppa och linda m.m. Nu har jag blingat nina sporrar med strass stenar;) Jag tänkte skriva lite om mina mål som jag har just nu:
med pippi är mina mål just nu är att få en placering i en lätt:B samt att få över 70% i en lätt:C vilket var riktigt nära förra gången då jag fick 68% ;) sedan så skulle jag gärna vilja starta en lokal hopptävling med pippi bara en lätt:D men vi får se hur det blir med den saken haha ni vet hur det kan vara med mig och hopptävlingar;) haha
lova nu att hålla tummarna för mig hela dagen i morgon ;)nee skoja bara :)
kram Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0