Resultat alá Ljungskile

Måste böra med att säga att jag hade grymt roligt ;) Träffade bl a Emmie, Jessica, Theresé (som kom en stund), Sigrid, Linn, Felicia, Josefine och My :D Träffade oxå massa andra grymma folk ;)

Resultat LB:0 : Jag tror att vädret hade humörsvängningar !!!! Åska, sol, regn, sol, åska osv !!!!!!!! Hugo skötte sig hyffsat och vi fick 67,nåt % och hamnade precis utanför placering ;) Men är nöjd :) De var grymt snygga ponnier som placerade sig så jag är ganska förvånad över hur långt upp jag kom :P

Resultat LA:1 : Vädret, vädret, vädret !!!!!! Nu var de så varmt så jag trodde ag skulle svimma !!!! De kände nog Hugo mé då ag fick lyfta fram han på banan x) De ledde till 62,nåt % :O :O i min förra LA så fick ag 56 % !!!! Min andra start !!! Sälvklart ledde de inte till någon placering då hon som vann hade 78 % OMG !!!!!!!!

Skit nöjd med resultatet och vill gratulera min lill syrra som vann sin första start för dagen ;) Karin (Hugo´s gammla ägare) tittade även förbi en sväng och kollade när vi red LA :D kul kul kul :D 


Kommentarer
Postat av: Karin

Ni e så duktiga<3

2011-06-10 @ 00:18:27
Postat av: lollofloris

FLORA Ä G E R!!!! <3<3<3<3<3<3

2011-07-15 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0