Resultat alá Nuntorp :D

Var på Nuntorp idag och tävlade LB:1 och LA:1 (debut i LA ^^) Och de gick väl "bra", JAg är väl inte så nöjd som jag brukar vara med han.....

Resultat LB:1 : Banan var stor med blomkrukor längst långsidorna -.- Jag visste att han skulle flippa ut så jag försökte att inte stressa upp mig på att han skulle kolla. Istället stälde och flyttade jag han för att få han på bättre tankar  (hjälpte liite). Resutat för en skrikig, spänd ch tittig ritt blev 59 %. Usch vad dåligt :( Men sedan när resultaten droppade in insåg jag att jag hade fått höga poäng då de flesta hamna runt 50-55 %.  59 % räkte till en 4:a placering :D Happyface :D Hon som vann hade ca. 62 % !! Skitnöjd :D

Resultat LA:1 (Debut):
Så fin han var på framridningen <3 :) Perfect ;) Inne på banan var de jag som klantade mig och missa en skänkelvikning i ena varvet x) Sedan i den sista galoppen så bytte han och vi fick inga poängx2 på den :( Detta ledde till 56 % :) Supernöjd !!!!!!! Sigrid som vann fick ca 60% ( GRATTIS <3) Hon som kom
2:a fick ca 58 % och jag kom precis utanför placering med 56 % :D :D :D :D


Bildbomb kommer imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0