sommar

äntlingen känns det som om de är sommar, på riktigt!
livet leker just nu - vesuv går bäst, skolan är snart över, jag världens bästa vänner och jag har världens bästa familj, kan det bli mycket bättre?! nä tror faktiskt inte det!
idag longerade jag vesuven i paddocken med nya pessoaselen, han gick super! verkligen något jag kommer fortsätta med att andvända!
Imorgon sattsar vi på fint väder så jag myggis och malin kan rida ner till kärnsjön och bada :D

aja, kraam


gullig bild elin skicka!

Kommentarer
Postat av: Julia (:

SV: aw, tack! Eran är också bra :D

kommer du ihåg att du och jag har hoppat i samma grupp för Josefin Hansén?

haha, din ponny är super söt iaf!

2011-06-05 @ 17:23:24
URL: http://nielsochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0