Anmäld!

Idag har jag anmält mig till en Clear Round som klubben annordnar och vid bra väder ska den vara på gräs! Superkul tycker jag då jag och vesuv faktiskt aldrig har tävlat på gräs :o
Jag tror jag bara ska hoppa 70-80 nu eftersom har har tävlat varannan helg nu ett tag, efter det blir det ett break i 2 veckor sen är det meeting i dingle, även det annordnar klubben! Så nu ska jag försöka sattsa lite och våga svänga mer nu när jag vet att både han och jag har vant oss vid varandra och att tävla tillsammans.
Vesuv har vilat idag och kommer kanske få göra det imorgon igen :( Sen på onsdag får han komma ut en sväng innan jag åker till Sassa! Hon skrev att jag skulle ha hjälm och väst med mig?! undra vad hon har hittat på?
Haha, kameran åker givetvis med och är det något speciellt ni önskar är det bara att kommentera!!


Kommentarer
Postat av: bea

kan ni inte videoblogga då? :)

2011-06-01 @ 11:28:20
Postat av: Munkedalsryttarna

Tack Bea för tippset vi ska försöka få ihop några video bloggar!!:) kram munkedalsryttarna

2011-06-01 @ 15:23:21
URL: http://munkedalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0