Dagens Resultat :D

Idag har jag vart och tävlat på Tanums Ridklubb (BohusCupen) med Jossan och Sofia :D

Munkedals Lag 1
-Sofia Osberg
-Louise Johansson
-Josefine Bohm
-Natalie Mattson
-Jasmine Johansson

Förklass/Clear Round: Guuuuuuuuuuuud så seg han var på framridningen !! Men helt plötsligt hände någonting och han vaknade upp och hoppade som en prins <3 Fort gick de oxå ;) Skulle tippa på 110 km xD Ne, men han vaknade till om man säger så :D
Väl inne på banan blev han rädd för en blomkruka nere i ett av hörnen xD Som vanligt......... :D Felfritt men han tvekade lite på sista hindret som var randigt........ Fick en röd / vit rosett :D

Stilklass / Lagklass: Nu fattade han att de gälde :D Han taggade som tusan genom att bocka och öka
:D Han hoppade perfa :D Jag var sist ut och försökte att inte pressa mig själv för mycket :I Men jag blev skitnervös :D Han var felfri inne på banan <3 Jag hoppade lite före, men So What ?? Jag är nöjd :D I stil fick jag 47 p Vilket var bra då de var en lite snålare domare :D Detta ledde till en 3:e plats :´) Fick em gul rosett, plaket och ett GG-pannband <3
Laget kom 2:a :D Lite snopet med 3 p -.- ^^ Fick en blå rosett, plaket och ett "Folksam"- Schabrak

De Bästa Av Allt :D
Vårt lag vann zon Norr :D om man kan säga så ^^ Vi sopade banan med hela 18 p ( 2:an hade 12 p )




Jag vet att jag ser sur ut men de var jag inte :D



Vilka ser man i Sotenäs då ?? ^^



Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis :D <3

2011-05-15 @ 21:10:18
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0