Dagens Ridpass - Black Spot ♥

Red ju som sagt "Pricken" idag, började med att skritta ut en sväng och sen in i paddocken. Skrittade något varv i varge håll och började sedan att trava, gjorde lite öppnor/slutor och skänkelvikningar samt serpentiner för att göra honom mjuk. Sen började jag galoppera, lät honom bestämma tempot i galoppen samtidigt som jag arbetade honom, sen samlade jag ihop honom och gjorde lite olika skolor öppnor/slutor även här för att göra honom mjuk. Slutade tillsist med en lite sväng ut också!
Underbar ponny som jag verkligen hoppas att jag får rida igen! ♥


Myggan och Pricken i vintras! får se till att fixa lite ny bilder på honom ♥

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0