frågor och svar m.m :)

freja ;) om Outfit inför helgen!:
snyggt!! då kommer jag inte skämmas över dig ! :D haahha <3


"Svar" - hahah, bra det! :D <3

   
-  om Outfit inför helgen!:
vart har du köpt kingsland tröjan, och för hur mkt?

Svar - Jag fick den i julklapp man tror de är köpt på Queen´s Ridsport i munkedal för ca. 900:- ? :)





 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejhej!

Nu försöker jag tagga om lite inför söndag, lite tråkigt att jag inte får vara med och hoppa för laget men självklart hejjar jag på tjejerna endå :)
Freja kommer och sover hos mig imorgon och åker med på tävlingen som min privata "pepp-talk" assistent, haha ♥
tack för mig, lovar att blogga mer ikväll!

// Jossan


för mig kommer du alltid att vara en ängel, och vi ska visa dom vad vi går för ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0