Halt ??

Ja som rubriken lyder så är Hugo KANSKE halt p.g.a ett litet irriterat litet sår som han har vid hoven :( Blev då ingen ridning idag och ingen ridning imorgon :( Men jag rider Mattis istället :D Vi har gjort stora framsteg på 2 veckors ridning :D Är riktigt stolt över min STOOOOORA herre ;) Får se om de kommer en bildbomb på han från i förrgår :D Riktigt snygga bilder om inte blogg.se kronglar (igen??) som de har gjort ett tag nu ´-.-

Tänkte även skriva saker ni förmodligen inte visste om mig :D

- Jag HATAR hö, hö, hö och åter HÖ, tycker att de är äckligt att få på sig och att ta i de xD

- Jag bakar oftast när jag är nervös (??) xD

- Jag tränar inte om sakerna inte matchar ;)




Kommentarer
Postat av: Linn

Stackarn! :( Hoppas han blir bättre!

2011-05-12 @ 19:48:54
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0