Hej hej!

Det har varit en ganska "soft" dag i skolan i dag vi spelade brännboll den sissta timmen och vi vann (fast ja suger haha) :) Jag ska till stallet om en timme och rida pippi nu efter att hon fått vila några dagar eftersom hon inte gick riktigt rent i måndags. Jag hoppas hon är bättre i dag!!;) Jag slänger upp en lite Hiss/diss från hööks:
Hissarna går till dessa snygga saker: tröjan är väldigt skön (har provat den slälv) men jag ville lägga pengarna på min kingsland kofta istället. Den finns i fler färger än turkos och kostar 279 kr
Tränset har jag varit nära på att köpa länge men på grund av priset har jag backat det kostar nämligen ca 700 kr! annars är det riktigt snyggt!!!
denna fleece fäst jag skulle inte villja ha den då jag inte tror att den passar mig med den sitter kanske bra på någon annan??:)
Skulle ni vilja ha en foto/outfit tävling elle något sådant?? kommentera då!! sedan så får ni inte glömma frågestunden!! blir ingen om ni inte frågar!!! kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0