keep it up!

Nu har ni äntligen börjat kommentera lite, fortsätt så!

Har nu äntligen kommit hem och fått i mig lite mat efter en lång dag i skolan, hade orienteringstävling och det gick väll helt okej, vi hittade alla kontroller iallafall ;)
Nu ska jag snart dra mig ut till stallet och som sagt rida Pricken och fixa allt för han och Vesuv!
Sen när jag kommit hem igen ska jag nog faktiskt blogga endel! bra va?

Tränade ju somsagt igår och det gick väll också helt okej, jag sitter gärna och tar lite i honom innan hindrena och då hoppar han "dåligare" så det ska jag tänka på på söndag så han går mer frammåt innan hindrena :)


Ha d bra och glöm nu inte kommentera!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0