Mattis <33

Jag rider Mattis ;)

Med tanke på att han är "ung" och att jag bara ridit Mattis i ett par veckor nu tycker jag att han har utvecklats sååååååååååååå himla mycket :D Han är en helt annan häst nu ;) <3 Han går väll inte perfect men vi fortsätter frammåt ;)

OutFit: Mattis

Klargrönt Schabrak: Eskadron

Klargröna Benlindor: Eskadron

Träns: Waldhausen

Sadel: Pfiff


OutFit: Jag

Hjälm: CRW

Stövlar: Mountain Horse "Vencie"

Ridbyxor: Carat

Tröja: Mountain Horse

 

KOMMENTERA :D

 

 


Kommentarer
Postat av: sigrid

hej, vilken fin blogg!!!:)



Gilla den hästen, den va riktigt söt!!(du med hihi);P

2011-05-11 @ 19:25:40
URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Postat av: Terése

Du ser ut att passa bra lika bra på Mattis som på Hugo!

2011-05-12 @ 16:55:36
Postat av: Linn

Vilken skillnad sen jag såg honom sist!! :D HAn är jätte fin! <3 Har fått fina muskler i nacken ;)

2011-05-12 @ 19:46:52
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0