Presentation av Mig

Hallo ;) Mitt namn är Jasmine Johansson (Med de extremt vanliga efternamnet) Kallas Sassa ;). Älskar att tävla dressyr. 167 cm lång med blåa ögon, brunhårig (Dock var jag blond innan) Min D-ponny heter Hugo Boss och "min" *hostmammashost häst heter SB Gli Amati, men oxå kallad Mattis.

Hugo Boss <3 Föddes 1998 i Holland. En ponny med krut!!!!!!!!! Vi köpte han sommaren 2009 av en tjej som var för gammal för han. Han hade då inte tävlats men kunde grunderna i dressyr. Jag tänkte först ha han som hopponny, mmmmmeeeen han var bättre på dressyr. Året 2010 var min första start med han. Den blev i gärstorp :) I LC:1 slutade vi på 5 plats av 30 startande. Efter de rullade de på med vinst i LB m.m Så nu ska vi starta våran första LA:1 på Ljungskile ridklubb (Älskar deras tävlingar) Och efter de är de stänkte att starta regionalt :D

Hugo Boss släpper loss ;)

Hugo Boss

 

Saknar bild

SB Gli Amati <3 Född 2005 i Sverige ^^ Är somsagt ung så detta är ett projekt :D Ska kanske starta någon LC:1 med han i år ;) Mer info och bilder kommer :D <3

 

Jasmine Johansson - Dressyrryttaren

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0