Presentation - Sofia

Hej jag heter Sofia Osberg och är snart 14 år, ja bor på en gård utanför Dingle där jag oxå har mina två hästar.
      Precious (pussen)
Han är en D-ponny på 146,6 cm och fyller hela 24 år i morron,men det kan man inte tro så pigg han är :P, har haft hnm 1 1/2 år ungefär.
Med hnm tävlar jag hoppning på lokal nivå, tävlar inte så högt med hnm pga. hans ålder :)
men han är verkligen den underbaraste hästen jag vet !!! <3
    Musselina
Är en liten busig shettlands ponny som är 18 år i år och 98,8 cm hög.
Innan jag växte ur henne tävlade jag och tränade jag hoppning med henne. Hon är lik som Pussen ett litet energiknippe!! ;) <3

 jag och pussen :)


 Musselina :)


// hoppryttaren sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0