regn och tävling!! :)

japp här regnar det fy vad trist :( jag hoppas det håller upp i eftermiddag när jag ska rida! I går hade vi tjej kväll hos malin, riktigt mysigt! Vi cyklade nog 2 varv runt hällevadsholm klockan 12 på nattenXD

I morgon blir det upp tidigt för att hänga med lillsyrran och munkadals lagen till sotenäs för final i bohus cupen som de leder!! Jag tror dret kommer gå finfint!!:)

Jag tänkte anordna en liten outfit tävling där ni får skicka in en outfit med ett tema som jag bestämmer här nedan ;) Ni skickar erat "bidrag" till [email protected] och märker mailet med tex "outfit tävling" eller något liknande. Ni har sjangs att vinna en länkning och vinaren, 2:an och 3:an får sina outfitts visade i ett inlägg! Så se till att skicka inn nu!! :)
Här kommer temat: Silver, svart och marinblå!! Se nu till att låta outfit fantasin flöda så hoppas jag att det kommer många bidrag!! Vinne blir den som har den snyggasta och mäst matchande outfiten!!! Lycka till!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0