Resultat

Igår var jag ju och tävlade bohuscupen dressyr för häst med pippi! Och nu i efterhand gick det super, var inte super nöjd då jag kom 2 st utanför placering båda gongerna:) Sedan så var vi 4 i laget och bara tre fick rida så vill lottade och jag fick ingen plats i laget :( Men dom andra 3 vann omgongen!! Grattis till er!!<3 Jag startade ju indeviduellt (näst sist på hela dagen:/ ) jag väntade sammanlagt 7 timmar mellan starterna!!!!!! Men här kommer procenten: Förklass 68,14% nytt poengrekord kom 12 av 41 starter så jag är nöjd!! Lagklass 63% dommaren var lite hårdare och mina händer var lite breda. I lagklassen gorde vi en PERFEKT halt men jag rörde lite mycket på händerna, hade jag inte gjort det hade vi fått 9 istället för 8 ;) Samma där så kom jag 2 utanför placering. Så att jobba på till nästa gång är mina händer! Men jag är JÄTTE nöjd med dagen och min Pippi lotta!!! :) Blider kanske kommer! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0