Resultat :D

Ja somsagt så var de ju "El Grand Finale" idag :D Jag vill bara säga att han och jag hade inte våran bääästa dag, men är ändå nöjd och fick ett fint slut på min och Hugos hoppkariär (?!) ;)

Förklassen LD: O.M.G !!! Så seg han var !! -.- Snigel-seg var han xD På framridningen stoppade han de första gångerna men sedan flöt de bara på :P Väl inne på banan fick vi totalt 2 stop (kommer inte riktigt ihåg) Och då valde jag att starta om och fick en felfri runda :D Fast ingen rosett då man var tungen att köpa en.....

 

Lagklassen LD+5: Oj Oj Oj SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :I Hoppade perfct på framridningen men inne på banan fegade båda typ ut :P Blev uteslut efter 3 vägringar, han komma till 6 innan de var slut :( Var väll inte så jag ville sluta bohuscupen men jag är såååååååå ottroooooooligt stolt över han :")

Tolalt kom MRK´s lag 1 2:a i hela BC :O Vi slog de flesta Gbg lagen men inte Alleby (Grattis till vinsten) Jag tycker att de är ganska coolt då Hugo är en dressyrpolle ;) Jaja kom hem med En stor BLÅ rosett och en BC-plakett och en gulblå rosett ;) (Vi fick rosetterna som vi vann egentligen i Tanum ;))

Snart kommer en stooooor bildbomb :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0